مجله موبایل
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala


 در بازی زیبای و جالب Cut the Rope v0.0.1 یک هیولای بسیار گرسنه ای با نام OM می باشد. در این بازی غذا هایی بسته به طناب دیده می شود که شما باید آن طناب ها را ببرید و غذا ها را در دهان این هیولا بندازید. شما می توانید به راحتی انگشت خود را از روی طناب عبور دهید و طناب را ببرید و آب نبات ها را به هیولا برسانید. این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان بل ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 




 

Lock My Folder v1.5 نام نرم افزاری است که شما با استفاده از آن می توانید فایل های شخصی خود را مانند عکس، فیلم و ... را پنهان نمایید. و همپنین برای آن های رمزی مشخص نمایید. همچنین شما از این فایل های نیز می توانید کپی کنید. همچنین شما می توانید از برنامه نیز پشتیبانی نمایید و آن را به گوشی های آیفون دیگر ارسال نمایید و از آن تنظیمات در آن گوشی نیز استفاده نمایید. این نرم افزار برای گوشی های آیفون 4s ، آیپاد لمسی می باشد که نیاز به IOS بالاتر از 4 دارد. این نرم افزار را می توانید هم اکنون از پرشین موب دریافت نمایید .

 

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 




 

با استفاده از نرم افزار Pimp Your Screen v1.6 می توانید آیمون ها، ابزار ها و .. بر روی صفحه نمایش خود را ویرایش دهید و سفارشی سازی نمایید. این نرم افزار دارای پس زمینه های زیبا و همچنین دارای آیکون های مختلفی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید قفل صفحه نمایش خود را تغییر دهید و همچنین رزولوشن صفحه نمایش خود را در اندازه ها با وضوع بالای 768x1024 و 1024x1024 بیاورید. این نرم افزار برای گوشی های آیفون 4 و 4s ساخته شده است که همچنین به ipad , ipod touch قابل نصب می باشد. که می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 




 

بسته نرم افزاری تایم تولز سازگار با اندروید 6.1 به بالا تقویم شمسی، قمری )شیعه اسلامیک و.. را نشان میدهد همینطور کسانی که علاقه دارند میتوانند اوقات شرعی هزاران شهر در مناطق مختلف جهان را در آن پیدا کنند.

 

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 


 

 

 

 

مجموعه اس ام اس و پیامک های عاشقانه با مضمون عشق و دوست داشتن که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه کنید
PersianMob.Net

 

 

 

 


نرم افزار Hipstamatic v251 یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای برای عکاسی میباشد , این نرم افزار دارای افکت های مختلف و تنظیمات متنوعی میباشد که حتی قادر به گرفتن عکس های قدیمی با جلوه های ویژه را دارد , این نرم افزار مخصوص گوشی های آیفون, آیپاد تاچ 4 و آیپد 2 Wi-Fi , آیپد 2 Wi-Fi + 3G , آیپد 3 و آیپد Wi-Fi + 4G میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 




 نسخه جدید پس زمینه زنده Mood ICS Pro LWP v1.0.7 که یک پس زمینه فانتزی با قابلیت تغییر رنگ و پس زمینه و پیش زمینه و به صورت سه بعدی میباشد و باعث کاهش مصرف باتری میشود , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 




 

بازی SHADOWGUN v1.1.2 یک بازی اکشن و سراسر هیجان میباشد که این بازی در زمان آینده و کهکشان ها میباشد , این بازی مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 




 

نرم افزار 360 Launcher‎ v2.2.1 یک نرم افزار فوق العاده برای تغییر ظاهری گوشی موبایل شما و سفارشی کردن صفحه دسکتاپ و منو های گوشی موبایل میباشد , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

 

 



 

 

 

 



 

بازی اکشن و فوق العاده Infinity of God ! که یک بازی اعتیاد آور با کیفیت فوق العاده میباشد و مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 و آیپد میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 



 

نرم افزار Adobe Photoshop Touch v1.1.1 یک نرم افزار فوتوشاپ با قابلیت های همانند نسخه کامپیوتری آن میباشد که برای ایجاد و ویرایش تصاویر میباشد که مخصوص گوشی ها و تبلت های آندروید 2.3 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 



 

بازی جدید ARDefender v1.5.3 یک بازی فانتزی با کیفیت بالا میباشد که باید با دشمن مقابله کنید , این بازی مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 



  

نرم افزار Pianist HD - Finger Tap Piano v2.1.6 یک نرم افزار فوق العاده برای زدن پیانو و تمرین پیانو میباشد که میتوانید خودتان آهنگ بسازید , این نرم افزار مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 




 

در اینجا بازی زیبای Eros v1.1 را برای شما آمده کرده ایم. در این بازی زیبا گروهی از شورشیان در منظومه شمسی متوجه کره ی زمین می شودن و با به چالش کشیدن خدای یونان با نام اروس مخالف امپراتوری آنان می شوند.هدف این بازی برای پیدا کردن مکان جدید برای امپراطوری می باشد. گیم پلی این بازی بسیار زیبا دارای آهنگ ها و داستان هایی می باشد که شما را غرق در بازی می نماید. این بازی زیبا در 5 حالت برای استراتژی بصورت اضافی می باشد. این بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است.

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 



 

بازی جدید Lock n Load v1.0 یک بازی اکشن و فانتزی با گرافیک فوق العاده میباشد که دارای مراحل و نقشه های متنوعی میباشد , این بازی مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 و 4S و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

 

 

PersianMob.Net

 

 

 

 


 

نرم افزار PicFrame v1.2.1 یک نرم افزار جالب برای تبدیل چند عکس در قالب یک عکس به صورت فریم شده و گوشه های گرد میباشد که این نرم افزار دارای 32 طرح فریم مختلف میباشد و حداکثر 5 عکس را فریم بندی میکند , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 


 

نسخه جدید از بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio (Ad-Free) v1.4.4 که دارای 120 مرحله جذاب و جدید میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 2.1 به بالا است .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 


 

نرم افزار Camera FV-5 v1.12 یک نرم افزار حرفه ای برای عکاسی میباشد که قابلیت های زیادی مانند عکاسی در شب و تنظیمات فوکوس و .. را دارد , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.2 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 



 بازی جدید Skullforce v1.1.1 یک بازی اکشن و جدید با گرافیک خوب میباشد که دارای محیط 3D میباشد , این بازی مخصوص آندروید 2.3 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 


بازی aTilt 3D Labyrinth v1.5.2 یک بازی متنوع و جالب تیله بازی میباشد که دارای محیط سه بعدی و دارای بیش از 258 مرحله میباشد , این بازی مخصوص آندروید 1.5 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net


 

 

 

 



 نرم افزار Galaxy Pack v1.3 مجموعه ای از پس زمینه های سه بعدی و متحرک با قابلیت تنظیم رنگ میباشد که مخصوص گوشی های آندروید 2.1 به بالا میباشد .

 

 

PersianMob.Net

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 57565
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم